Procentul de macrocomenzi pentru pierderea de grăsimi. Curățarea datelor

Procent de pierdere de grăsime pe săptămână
Procentul de grasime corporala — micul secret al unui look perfect!

Ar trebui să vă numărați macro-urile? Când cineva vorbește despre formarea în formă, există două cuvinte pe care parcă le auzi mereu Unul vine de obicei cu celălalt și mulți profesioniști din domeniul sănătății vă vor spune că, dacă ar trebui procentul de macrocomenzi pentru pierderea de grăsimi sublinieze importanța uneia asupra celeilalte, dieta ar câștiga aproape de fiecare dată.

Pierdere în greutate Procent sănătos din pierderea în greutate pe lună Datorită stilului lor de viață sedentar și desfășurând o activitate fizică în general mai puțin întreagă ziua, ei se îngrașă.

Acesta este unul dintre motivele pentru care numărarea macro-urilor este atât de importantă, mai ales în rândul profesioniștilor din domeniul fitnessului și al oricui dorește să devină serios în legătură cu formarea. În timp ce numărarea caloriilor vă poate ajuta să pierdeți în greutate, pentru a obține o sănătate totală și o stare fizică optimă, va trebui să priviți dincolo de calorii și să recunoașteți că nu toate caloriile sunt create egale.

Dacă doriți să vedeți câteva rezultate reale în călătoria dvs.

procentul de macrocomenzi pentru pierderea de grăsimi

Ce este o macro? Înainte de a vă putea urmări macro-urile, trebuie să știți care sunt exact. Este o practică populară în rândul culturistilor de elită și al concurenților fizici de vârstă și a devenit destul de populară printre concurenții crossfit și cei care urmează o dietă paleo în ultimii ani.

procentul de macrocomenzi pentru pierderea de grăsimi

Nu confundați macronutrienții grăsimi, carbohidrați, proteine cu micronutrienți vitamine și minerale. Deși nu se vorbește la fel de mult, din punct de vedere tehnic, alcoolul este un al patrulea macronutrient, deoarece conține calorii, iar toate caloriile provin din macronutrienți.

Grăsimi Nu cu mult timp în urmă, lumea sănătății a dus un război împotriva grăsimilor, iar dietele cu conținut scăzut de calorii păreau modul inteligent de a mânca sănătos.

Aveți nevoie de un anumit procent de grăsime corporală pentru a construi masa musculară slabă?

Din fericire, am aflat de atunci că există grăsimi bune și grăsimi rele, dar când vine vorba de numărarea macro-urilor, grăsimile înseamnă atât cele bune, cât și cele rele saturate, nesaturate și colesterol. Grăsimea este al doilea macronutrient și avem nevoie de acest nutrient esențial pentru a absorbi vitaminele și mineralele, pentru a ajuta la funcționarea creierului, pentru a regla hormonii și multe alte funcții importante ale corpului.

  1. Cum te măsoară pentru pierderea în greutate, Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?
  2. Procentul de grăsime din nivelul testosteronului |
  3. Procent sănătos din pierderea în greutate pe lună - Cadru polo polo în greutate
  4. Ziua 3 curățați 9 pierdere în greutate
  5. Macrocomenzi optime pentru pierderea de grăsime cu mai puțină foame - Marty Kendall
  6. Arde grăsime pe spatele armelor
  7. Cucerește obstacolele cu ajutor Decizia de a începe construirea unei mase musculare mai slabe poate fi una ușoară.
  8. Pierderea în greutate pentru pompieri

Puteți obține grăsimi din multe locuri, printre cele mai frecvente sunt carnea, nucile, unturile de nuci, uleiurile, peștele gras și avocado. Ca și în cazul proteinelor, cantitatea de care aveți nevoie depinde procentul de macrocomenzi pentru pierderea de grăsimi obiectivele dvs.

Carbohidrați Carbohidrații completează cei trei macronutrienți esențiali și, în timp ce carbohidrații au fost inamicii, aceștia își au locul în orice dietă. Glucidele sunt depozitate în creier, sânge, ficat și mușchi ca glicogen, iar corpul nostru le folosește pentru energie esențială.

Din nou, valoarea țintă va depinde de obiectivele dvs. Macro vs.

Procent sănătos din pierderea în greutate pe lună

Calorii Una dintre cele mai confuze părți ale stăpânirii macro-urilor este înțelegerea diferențelor, precum și relația dintre calorii și macro-uri.

După cum am menționat în prima lamă, toate caloriile provin din macrocomenzi, ceea ce înseamnă că fiecare macronutrienți are un anumit număr de calorii.

procentul de macrocomenzi pentru pierderea de grăsimi

În timp ce numărarea caloriilor numai va ajuta la atingerea obiectivelor de slăbire, macro-urile sunt cheia unei abordări echilibrate a pierderii în greutate și a unei sănătăți fizice optime. Cum numeri macro-urile?

Urmăriți-vă obiectivele de sănătate și fitness în Excel - Asistență Office pierdere în greutate musculară față de grăsime Măsurarea progresului: Cum vă garantați câștigurile?

Deci, acum, când înțelegeți exact ce sunt macro-urile și de ce sunt importante, să vorbim despre modul în care le numărați. Și asta înseamnă totul. Când mâncați ceva pierde grăsimea de burtă în 30 de zile apk are o etichetă nutrițională, acest lucru se poate face destul de ușor cu puțină matematică.

Un ghid pentru stăpânirea macro-urilor

Pentru alimentele care nu vin cu etichetă de exemplu, fructe, legume, carne etc. Măsurarea tuturor alimentelor folosind o cântare poate părea destul de obsesivă, dar ai fi surprins de câte calorii suplimentare provin din umplerea excesivă a canelor și lingurilor de măsurare în fiecare zi. Aceasta este într-adevăr întrebarea finală și depinde în totalitate de individ și dacă simt că va fi benefic pentru obiectivele lor de fitness.

procentul de macrocomenzi pentru pierderea de grăsimi

Cu siguranță, există avantaje și dezavantaje în a număra și a nu contoriza și, dacă nu obțineți deja imaginea, numărarea fiecărui articol pe care îl consumați și utilizarea unui cântar pentru a cântări toate porțiunile dvs. Cealaltă extremă a numărării macro-urilor este că poate deveni periculoasă și poate duce chiar la stigmatul alimentar nesănătos și la dezvoltarea tulburărilor alimentare.

Există, desigur, avantaje, așa că vă recomandăm să luați în considerare acest efort dacă sunteți doar timizi de obiectivele dvs.

procentul de macrocomenzi pentru pierderea de grăsimi

Cu toate acestea, dacă sunteți deja nevrotic în ceea ce privește pierderea în greutate și aveți tendința de a vă stresa în legătură cu aceasta, vă abțineți doar de fitness și de pierdere în greutate sau dacă obiectivul dvs.

Interesantdiscuții