Pierde greutatea construi glutes,

Abs Cifra de clepsidră este de obicei una dorită. Corpul este în proporție, umerii și șoldurile fiind aproape de aceeași lățime, dar cu o talie mică care îi separă și curbe invidioase în piept, șolduri și fund. Un program de exerciții implică, în general, pierderea de grăsime, dar nu vă temeți că vă veți pierde curbele. Există exerciții de forță care vor construi mușchi în zonele corespunzătoare, astfel încât să vă mențineți forma de clepsidră și să vă consolidați curbele.

Evident, vrei mai mult din primul și niciunul din acesta din urmă. Dar mai întâi o reîmprospătare rapidă a anatomiei: fesierii tăi sunt de fapt trei mușchi — gluteus maximus, medius și minimus.

Antrenamentul de 1000 de calorii - Ce să rețineți

Întărirea acestor mușchi aduce valoare estetică, salut, pradă câștigă! Deși mișcările în sine au valoare în diferite părți ale rutinei dvs.

  • Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Antrenamentul de de calorii pretinde că ajută la scăderea rapidă a kilogramelor prin arderea a de calorii într-o oră.
  • Un set de exerciții cu gantere acasă - Produse June
  • Pierde în greutate, de fitness, antrenament este o aplicatie acasa antrenament pentru pierderea in greutate, arzător de grăsime, liposuctie, fese și picioare: aplicația noastră este perfectă antrenament complet organism, fără echipamente care vă pot ajuta să piardă burtă grăsime, pierde în greutate, construi musculare, pentru a primi un corp sculptura, burtă plat, reduce grăsime burtă, și întări mușchii abdominali și noi vă vom spune despre: cum să obțineți un abdomen plat, cum să piardă în greutate rapid, cum să-și piardă burtă grăsime, cum sa arda grasimi, cum să pierde grăsime de stomac, tot ceea ce de multe de fitness cardio, exerciții de antrenament, program de fitness, plan de antrenament, exerciții de aerobic.
  • Arde grăsime din partea inferioară a spatelui

În schimb, optează pentru cele patru mutări alternative. Poduri pentru glute în stil HIIT Dacă faceți poduri de glute pe podea și doriți să le alimentați, se poate simți că are sens să mergeți repede și poate să faceți câteva impulsuri rapide în partea de sus.

Dar viteza îți omoară rezultatele.

Perkins spune că probabil veți folosi impulsul în schimb, iar asta vine din picioare, nu din glute. Citește și Singurele 7 posturi de yoga de care aveți nevoie pentru a construi mușchi În schimb: Fă-ți podurile glute încet și cheltuiește intensitatea în efort și formă în loc de viteză, spune Perkins. Așezați-vă spatele pe un covor sau o podea pierde greutatea construi glutes gimnastică, cu picioarele la lățimea șoldului și degetele de la picioare ușor deschise.

pierderea în greutate 3 săptămâni gravidă kesan dtrim slimming

Gândiți-vă că umerii dvs. Păstrați brațele relaxate și drepte alături de corp. Apăsați-vă călcâiele în jos pentru a vă ridica încet șoldurile și strângeți gluteii.

labia pierderea în greutate omul de grăsime pierde în greutate

Țineți câteva secunde în partea de sus cu glute angajate. Coborâți șoldurile în timp ce vă relaxați fesierii și resetați pentru o secundă înainte de a vă ridica înapoi.

pierdere în greutate budapesta saruta pierde in greutate

Bacsis Mai degrabă decât să vă concentrați asupra numărului de repetări, mențineți numărul scăzut — cum ar fi sub 10 — și concentrați-vă pe angajarea gluteilor pe tot parcursul.

Și dacă versiunea cu greutate corporală este prea ușoară pentru dvs.

Un set de exerciții cu gantere acasă

Lunges înainte Nu există nicio îndoială că lunges este un exercițiu fundamental pentru un motiv întemeiat, pierde greutatea construi glutes antrenorul Amanda Katz, CPT, instructor de fitness de grup pentru Equinox. Dar ea vede de multe ori oamenii care fac atacuri ca o modalitate de a-și construi puterea în glute și sunt pur și simplu ineficienți pentru asta, crede ea.

Un set de exerciții cu gantere acasă Produse Instructorii de fitness găsesc exercițiile cu gantere o modalitate eficientă de a arde calorii suplimentare în timp ce vizează diferite grupe musculare. Ganterele sunt un instrument excelent de antrenament. Cu ajutorul lor, puteți slăbi și strânge silueta corpului, găsiți o presă de relief, picioare subțiri, fese elastice. Astăzi vă vom spune cum să alegeți gantere și ce exerciții puteți face cu ele acasă. Gantere pentru antrenamente la domiciliu Exercițiile cu gantere acasă ajută la menținerea în formă fără a pierde mult timp.

În schimb: Încercați greutăți cu un singur picior, sugerează Katz. Deoarece acest lucru pune mai mult accent pe o parte, face ca glutele să se declanșeze ca nebun, pentru a vă menține stabil. Standwith cu picioarele lățimea șoldului și paralele. Leanforward de la șolduri, mutând greutatea pe un picior cu celălalt picior drept și angajat în spatele tău. Corpul tău va forma o formă de T cu brațele atârnate în jos.

succesul pierderii în greutate 50 de lire sterline pierderea în greutate c02

Citește și Exerciții de bandă de rezistență pentru coapsa interioară Bacsis Concentrați-vă pe pierde greutatea construi glutes făcând aceste lucruri doar cu greutatea corporală, apoi puteți progresa ținând o ganteră în fiecare mână. Lovituri de măgar Aceasta este o mișcare foarte frecventă pentru glute, dar acestea pot fi, de asemenea, fără valoare atunci când sunt făcute prost — și, din păcate, acest lucru este, de asemenea, obișnuit, potrivit terapeutului fizic Jasmine Marcus, CSCS.

La fel ca un deadlift cu un singur picior, acest lucru pune întreaga atenție pe o parte și creează un dezechilibru temporar, care determină tragerea gluteilor pentru a vă menține centrat.

Exerciții cu gantere acasă

Așezați-vă în fața unei cutii de plic sau a unui pas, picioarele fie împreună, fie lărgite de umeri. Aduceți un picior solid în cutie sau pas și ridicați-l cu celălalt picior, încărcând piciorul frontal. Pauză în partea de sus, apoi pas înapoi cu un picior încet, apoi aduceți ambele picioare împreună. Reculuri în picioare Similar cu loviturile de măgar, acestea sunt utilizate adesea pentru glute, dar au aceeași problemă atunci când vine vorba de formă necorespunzătoare, spune Luke Jones, CPT, antrenor de mișcare și mobilitate la Hero Movement.

Account Options

Mai ales dacă nu vă țineți pierdere greutate traduce un perete sau alt stabilizator, tendința este de a pierde greutatea construi glutes spatele pe măsură ce piciorul se mișcă. S-ar putea să simțiți arsuri în glute, dar este mai probabil să vă stresați mușchii spatelui. Citește și Cel mai bun echipament de exerciții pentru coapse interioare În schimb: Încercați o ghemuit de pahare, sugerează Jones.

Ghemurile tradiționale de greutate corporală sunt, de asemenea, utile, dar a găsit mai multe beneficii de angajare a gluteilor și de muncă de bază atunci când opțiunea de calici face parte din mix.

greutatea de 2 luni pierde cum de a pierde grasimea buricului garantat

Cu picioarele mai late decât lățimea șoldului și picioarele ușor întoarse. Ținând un kettlebell sau o halteră cu ambele mâini în centrul pieptului ca un calicarticulați șoldurile înapoi și vă scufundați într-o ghemuit, menținând coada îndreptată spre sol și pieptul ridicat.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere? Traduceți descrierea înapoi în engleză Statele Unite ale Americii Traduceți Lose weight, get fit, feel great, love yourself. Track your weight loss progress with easy to use graphs and count calories burned in every exercise routine.

Apăsați prin toate cele patru colțuri ale picioarelor și reveniți în picioare.

Interesantdiscuții