Mesomorph tipul de pierdere a grăsimilor. Totul despre tipul de corp Mesomorph - Dietă, antrenament și multe altele

mesomorph tipul de pierdere a grăsimilor

Cu toate acestea, când vine vorba de tipurile de corp, lucrurile nu sunt întotdeauna negre sau albe. Mulți se pot încadra între unele tipuri. Dar dacă bănuiți că sunteți un mesomorf, există câteva detalii care merită subliniate.

Între timp

Acum să prezentăm definiția mezomorfului și să arătăm un exemplu la ceea ce se pot aștepta femelele mesomorfe de la genetica lor. Care este definiția mezomorfului? Un mezomorf este unul dintre cele trei somatotipuri și este definit de mai mare decât dezvoltarea musculară medie.

Acum, înseamnă asta că mezomorfii își pot menține capacitatea fizică în timp ce mănâncă ceea ce doresc și nu fac niciodată exerciții fizice? Desigur că nu. Pentru că, după cum știm, este munca grea care contează cu adevărat.

tipuri de corp ectomorfa, mesomorph, endomorf, pierde în greutate cu ușurință

Mesomorfii sunt în mod natural slabi, musculari și puternici. Au un cadru moderat și corpul lor răspunde bine la exerciții. Diferitele tipuri de corp pe care le posedă bărbații au diferențe mai puțin drastice decât tipurile de corp feminin. Deci, pentru bărbați, tipul de corp mezomorf se traduce în umeri largi, care se conțin într-o talie îngustă. Pentru femei, tipul de corp mezomorf apare de obicei ca o clepsidră.

Este Mesomorph Cel mai bun tip de corp? Dintre cele trei tipuri de corp, mezomorfii sunt cei mai înclinați din punct de vedere atletic. Dar asta nu înseamnă că ectomorfii și endomorfii nu fac și sportivi superiori. De fapt, fiecare tip de corp are propriul său set unic de avantaje și dezavantaje. Ceea ce contează cel mai mult este să vă înțelegeți obiectivele de fitness și cum decideți să le atingeți. Cunoașteți tipul de corp și predispozițiile sale genetice pentru a determina cel mai bun mod de acțiune pentru a vă atinge obiectivele.

Cine sunt celebre femei mesomorfe?

Cu puțină răbdare, persistență și muncă grea, veți fi uimiți de rezultatele pe care le puteți obține. Ce este un tip de corp feminin mezomorf? După cum sa menționat, femelele mesomorfe sunt adesea caracterizate de o forma corpului clepsidră. În general, au talie mesomorph tipul de pierdere a grăsimilor, umeri largi și structură osoasă medie. Una dintre caracteristicile principale ale tipului mezomorf este greutatea fluctuaţie, care poate fi atât o binecuvântare, cât și un blestem.

Metabolismul lor este, în general, destul de rapid, astfel încât pierderea în greutate apare adesea destul de ușor.

Proporțiile bine echilibrate, umerii largi și pieptul și talia îngustă sunt printre principalele caracteristici ale acestui tip de corp. Grăsimea este depozitată uniform pe tot corpul, motiv pentru care femeile mezomorfe arată adesea grozav chiar și atunci când nu urmăresc un stil de viață mai activ. Apropo de punerea în formă, femeile cu acest tip de corp profită foarte slimming de uzură de vară de niciodată nu a reușit să piardă în greutate exercițiilor fizice.

Scândurile, genuflexiunile, flotările și lunges pot fi o modalitate perfectă de a pătrunde într-o nouă rutină de fitness care vizează mai multe părți ale corpului la un moment dat. Un alt tip de exercițiu eficient pentru femelele mezomorfe este cardio. Cu toate acestea, este important să nu te împingi prea tare. Desigur, exercițiile fizice sunt doar o singură piesă a puzzle-ului.

Mesomorfii nu slăbesc cu ușurință, ci se îngrașă cu ușurință. Și o dietă adecvată poate face o lume diferențiată. Înțelegerea dietei mesomorfe După cum sa menționat mai devreme, metamorfele tind să aibă un tip de corp atletic în mod natural. Tipul de corp M esomorf este legat de echilibru, iar dieta mezomorfă reflectă acest lucru.

mesomorph tipul de pierdere a grăsimilor

Deoarece masa musculară mai mare este una dintre trăsăturile principale ale acestui tip de corp, sunt deseori necesare mai multe calorii pentru a menține fizicul mezomorfului - aproximativ de calorii pe zi, mai exact. Câte calorii mesomorph tipul de pierdere a grăsimilor trebui să mănânce un mezomorf pentru a slăbi? Cheia este obiceiurile pe care le-ai pus în practică și apoi să fii fidel acelor obiceiuri.

Mesomorph tipul de pierdere a grăsimilor dacă oamenii cu mezomorfă tind să aibă un tip de corp atletic în mod natural, atunci când dieta lor este ignorată de ceva timp, totuși, pot începe să se acumuleze cu o anumită greutate.

Este posibil să nu pară foarte grăsime, dar corpul lor poate semăna cu un atlet pensionat, care a câștigat o oarecare greutate peste mușchii lor. Și asta pentru că nu toate caloriile sunt create egale. Începeți-vă evoluția spirituală cu noi Omenirea se trezește. Ei bine, atenția la macronutrienți ca mezomorf este un loc bun pentru a începe. Unele dintre cele mai bune exemple includ iaurtul grecesc, peștele, carnea albă și ouăle. Cereale integrale Cerealele integrale sunt o mesomorph tipul de pierdere a grăsimilor excelentă de energie și vă pot oferi suficientă putere pentru a vă menține un stil de viață activ, fără a fi prea bogat în calorii.

Încercați să încorporați orez brun, quinoa și cereale integrale similare în planul dvs. În ceea ce privește grăsimile, este extrem de important să le alegeți cu atenție. Ce ar trebui să mănânce un mesomorf pentru a pierde în greutate? Mesomorfii beneficiază de obicei cel mai mult de un dietă bogată în proteine.

Mesomorfă dietă și pierdere în greutate / Mancare si bautura | Sport, fitness, sănătate și dietă!

Proteinele îți hrănesc mușchii și îi ajută să crească, lucru spre care ar trebui să se străduiască fiecare mezomorf. Desigur, alți macronutrienți nu trebuie uitați. În ceea ce privește carbohidrații, cele mai bune opțiuni ca mesomorf sunt cereale integrale, legume și fructe. Când căutați grăsimi sănătoase, alegeți nuci, semințe și uleiuri sănătoase, cum ar fi uleiul de măsline sau de cocos.

Cum poate crește în greutate un mesomorf? Mesomorfele pierd și câștigă în greutate destul de ușor. Aceasta poate fi o sabie cu două tăișuri, în funcție de obiectivele individuale de fitness.

Dacă sunteți un mezomorf care dorește să se îngrașe, lucrați pentru a crește aportul de grăsimi în timp ce reduceți carbohidrații.

Pierdere în greutate Ectomorf, subiect Ectomorf = Câștig rapid de pierdere în greutate?

Optează pentru grăsimi sănătoase prezente în alimente precum somonul, nucile, semințele și avocado. Asigurați-vă că evitați alimentele procesate și grăsimile saturate găsite în unt, carne de vită și grăsimi de porc.

Pentru a construi mușchi, creșteți-vă încet aportul de proteine, astfel încât să mesomorph tipul de pierdere a grăsimilor sprijini creșterea și funcționarea corectă a mușchilor. Acest lucru poate fi un pic dificil, totuși, deoarece corpul tuturor nu va răspunde la fel. Din fericire, corpurile mezomorfe se adaptează foarte repede la exerciții fizice și la modificările dietetice, deci nu ezitați să experimentați pentru a găsi ce protocol funcționează cel mai bine pentru dvs.

mesomorph tipul de pierdere a grăsimilor

Care este cel mai bun antrenament Mesomorph? Fiind un mezomorf vă aduce un avantaj, adică puteți construi mușchi și arde grăsimi destul de ușor. Cu toate acestea, cealaltă mcgee pierdere în greutate și câștig a acestui lucru este că, dacă nu te ocupi cu adevărat de regimul de antrenament, poți să-ți stochezi greutatea peste mușchi și să arăți voluminoasă.

Caracteristicile de bază ale fiecărui tip de corp

Veți arăta în continuare bine, dar nici măcar aproape de atât de bine pe cât ați putea arăta cu avantajul mesomorph tipul de pierdere a grăsimilor al corpului. Ca mezomorf, se recomandă un regim echilibrat care să includă atât antrenament cardio, cât și antrenament cu greutăți folosind greutăți moderate până la grele pentru a stimula creșterea musculară.

Încorporarea unei rutine disciplinate de antrenament, alimentația sănătoasă și antrenamentele în timp util vă vor ajuta să creșteți potențialul corpului dumneavoastră cu mezomorfitate - supradotat genetic - de a fi în cea mai bună formă posibilă. Încercați aceste metode de antrenament uimitoare și eficiente pentru pierderea rapidă în greutate și creșterea musculară: Antrenament de forță Ca un mezomorf, puteți privi destul de mult o sală de gimnastică de la distanță, iar mușchii vor începe să tremure.

Cu toate acestea, există antrenamente cu adevărat eficiente pe care le puteți profita, cum ar fi mesomorph tipul de pierdere a grăsimilor de forță. Deci, dacă doriți să arătați minunat și să vă ridicați mai greu, antrenamentul de forță este cel mai eficient mod de a vă transforma corpul semi-în formă într-o statuie greacă tonifiată, puternică și musculară.

Este posibil să arzi grăsimea localizat?

Un alt avantaj al antrenamentului de forță este acela că va crește rata metabolică naturală a corpului. Ce Acest lucru are ca rezultat că veți continua să ardeți grăsimi la câteva zile după ce ați terminat antrenamentul.

Antrenamentul de forță va crește dramatic rata metabolică bazală și corpul tău va continua să ardă grăsimi timp de câteva zile după terminarea exercițiului. Aceasta înseamnă, de asemenea, că nu este nevoie să mergeți la sala de sport în fiecare zi. Pentru majoritatea antrenamentelor de mezomorf, a merge la sală o dată sau de două ori pe săptămână și a te împinge într-un antrenament greu este mai mult decât suficient pentru ca corpul și mușchii să înceapă să răspundă și să se transforme.

Cu toate acestea, nu înseamnă că nu poți încorpora mai multe zile dacă vrei să obții cu adevărat acel fizic frumos și să profiți de genetica ta metamorfică. Adoptați un program care să includă trei sesiuni de antrenament pe săptămână și asociați două grupuri musculare complementare.

Zilele tale ar trebui să arate cam așa: Ziua 1: Piept și brațe Ziua 2: Spate și umeri Ziua 3: Picioare și Abs Repetările moderate sunt cele mai bune în mesomorph tipul de pierdere a grăsimilor te poți mesomorph tipul de pierdere a grăsimilor cu ultimele două-trei repetări din seturile de antrenament.

În afară de antrenamentele axate pe greutate, este recomandat să includeți în mod regulat cardio de trei ori pe săptămână. Țintește timp de 30 de minute la un nivel moderat.

Ce este un tip de corp mezomorf?

Cardio este cel mai bun mod de a preveni creșterea în greutate dacă sunteți mesomorf. Antrenamentul HIIT a fost dovedit de nenumărate ori mai eficient decât planurile de exerciții tradiționale de intensitate redusă. În timpul unui studiu realizat de Universitatea din Western Ontario, au descoperit că oamenii au pierdut mai mesomorph tipul de pierdere a grăsimilor grăsime făcând 4 până la 6 sprinturi de 30 de secunde cu perioade de odihnă de 4 minute decât 60 de minute de mers pe jos.

Deci, dacă te simți înghesuit în timp, dar totuși vrei să fii disciplinat și să te strângi în acel antrenament, încearcă să dai o lovitură antrenamentelor HITT. Puteți urmări să începeți cu un antrenament Tabata zilnic de 4 minute și să-l rafinați pe măsură ce mergeți. Aceste 4 minute vă vor crește rata metabolică cu o durată de până la 24 de ore până când vă pregătiți pentru următorul set.

Un cuvânt de reținut Oricât ar fi de dotați genetic, mezomorfii nu sunt scutiți de nevoia de a lucra dacă doresc să exploreze întregul potențial al corpului lor fizic. Echilibrul și disciplina sunt pietrele de temelie ale succesului, și numai cei care pot practica amândoi vor putea culege recompensele. Deci, dacă sunteți mesomorf, asigurați-vă că apreciați ceea ce aveți.

Tratați-vă bine corpul și vă va întoarce favoarea de zece ori. Ce faci pentru a profita la maximum de machiajul tău genetic? Distribuiți cu noi în comentariile pp pierdere în greutate mai jos!

mesomorph tipul de pierdere a grăsimilor

Biohack tipul tău de corp Indiferent dacă vă îngrășați rapid sau nu, există o mulțime de hack-uri pentru a vă îmbunătăți rutina pentru a atinge întregul potențial al corpului. Nu putem și nu ar trebui să vrem!

Pagina principala » Mancare si bautura » Mesomorfă dietă și pierdere în greutate Mesomorfă dietă și pierdere în greutate Un mezomorf este cineva cu un fizic natural atletic. Un mezomorf tipic este puternic și muscular și consideră că este mai ușor să câștigi masele musculare decât un ectomorf, dar este și mai predispus la creșterea grăsimilor.

Să ne schimbăm tipul de corp endomorf, dar îl putem face biohack. Vă prezentăm Bed Greenfield De la sportivi din NHL și NFL, până la CEO și concurenți de rezistență de top - atunci când cei mai performanți din lume doresc să-și ducă performanța mentală și fizică la vârful abilităților lor, apelează la renumitul biohacker și la antrenorul de performanță corporală și cerebrală, Ben Greenfield.

Ne-am făcut echipă cu Ben pentru a vă oferi un Masterclass GRATUIT de 60 de minute, astfel încât să puteți învăța și aplica biohacuri ușoare la rapid ridicați-vă capacitatea de sănătate, sănătatea, longevitatea.

Deci, dacă sunteți interesat să obțineți tot ce este mai bun din corpul dvs. Acest Masterclass este gratuit pentru toată lumea și sperăm să vă vedem acolo. Mindvalley creează o școală globală care oferă educație transformativă pentru toate vârstele.

Dezvoltat de comunitate. Alimentat de distracție. Suntem dedicați asigurării faptului că oamenii trăiesc o viață mai fericită, mai sănătoasă și mai împlinită prin conectarea lacunelor pe care educația convențională nu le-a învățat.

Facem acest lucru organizând evenimente din lumea reală din întreaga lume și producând programe de calitate de talie mondială în mai multe domenii de transformare, inclusiv minte, corp și performanță.

Interesantdiscuții