Jessica smith își pierde greutatea. 8 exerciții cu gantere care sunt mai eficiente decât aparatele de greutate

jessica smith își pierde greutatea

28 de sfaturi Dieteticienii vor să știți despre pierderea în greutate - Pierdere În Greutate

Faceți: creșterea laterală a ganterelor Mașinile de greutate au fost odată la modă la sala de gimnastică și le puteți folosi în continuare când vă antrenați. Dar vremurile s-au schimbat și iată de ce: Mașinile te blochează într-o cale predeterminată de mișcare, care îndepărtează capacitatea de a provoca și de a întări mușchii miezului și stabilizatorului, spune Mark Nutting, CSCS.

Pe scurt, mașinile nu imită mișcările funcționale. Acest lucru nu înseamnă, totuși, că trebuie să ridicați greutăți mari pentru a obține rezultate.

cât de repede pierde greutatea lchf cum să pierzi excesul de grăsime din corp

Chiar și greutatea corporală se califică ca antrenament de antrenament de forță. Când faceți trecerea de la un exercițiu de mașină la versiunea cu greutate liberă, utilizați greutăți mai ușoare decât cele utilizate pe mașină până când vă fixați forma, deoarece greutățile libere se vor simți mai provocatoare.

Încercați aceste swap-uri de la mașină la ganteră pentru a vă duce rezultatele la nivelul următor și pentru a adăuga varietate antrenamentului.

În loc de: Mașina de presat Leg Faceți: Squats Goblet Stați cu picioarele la lățimea umerilor și țineți o ganteră în fața pieptului. Țineți capul ridicat și pieptul ridicat, cu ochii concentrați drept înainte. Păstrați-vă greutatea în călcâi în timp ce vă coborâți spre sol, aplecându-vă la șolduri și genunchi. Continuați să vă coborâți până când coapsele sunt paralele cu solul sau cât de jos puteți merge în timp ce vă țineți călcâiele pe sol.

Întrerupeți și ridicați-vă încet și repetați de 12 până la 15 ori. Împingerea plăcii grele a mașinii de presat picioarele cu picioarele în timp ce stați așezat poate contribui la dureri de spate în timp.

  • Garderoba noua pierdere in greutate De ce ne ingrasam cand ne lasam de fumat? | Medlife
  • În cazul în care pentru a obține procentul meu de grăsime corporală măsurată |

Ridicați și poziționați un picior în spatele dvs. Păstrând piciorul din spate constant și stabil, îndoiți genunchiul din față în timp ce coborâți șoldurile spre sol într-o lovitură.

l- arginină l- lizină pierdere în greutate pierde greutatea cbd

Faceți 12 până la 15 repetări și schimbați picioarele. Mișcarea acestei mașini - așezarea și extinderea picioarelor spre exterior - pur și simplu nu este funcțională, spune Holland. În loc de: Mașină de presat Faceți: apăsări pe umăr Stați cu picioarele la lățime de șold, abdomenele strânse și umerii strânși peste șolduri.

ajuta copilul să piardă în greutate fără să știe 50 de kilograme pierdere în greutate

Cu o halteră în fiecare mână la înălțimea umerilor, apăsați greutățile deasupra capului. Controlați greutatea pe măsură ce coborâți spatele la poziția de pornire, fără a vă arca înapoi. Repetați pentru 12 până la 15 repetări.

How to relieve DOMS, Muscle Stiffness, Soreness - 20-Minute Recovery Day Routine

Utilizarea ganterelor în locul unei mașini vă permite să lucrați în mod natural cu întreaga gamă de mișcare a umerilor dvs. În plus, dacă se termină în picioare, apăsările cu gantere de sus lucrează de asemenea nucleul și mențin întregul corp angajat comparativ cu o mașină de presat așezatăceea ce înseamnă că lucrați mai mulți mușchi și ardeți mai multe calorii pentru același exercițiu.

În loc de: mașina de extensie triceps Efectuați: extensii pentru triceps Stai cu o ganteră deasupra capului, ambele mâini înfășurate în jurul aceluiași capăt și făcând un triunghi cu degetele mari și cu arătătorii. Lăsați bărbia ușor spre piept, aplecați-vă puțin înainte și întindeți abdominalele. Cu brațele superioare lângă urechi jessica smith își pierde greutatea coatele în sus către tavan, coborâți încet gantera către centrul spatelui.

Garderoba noua pierdere in greutate

Întrerupeți și îndreptați încet brațele pentru a reveni la poziția inițială. Repetați de 12 până la 15 ori. Poziția slabă în timpul efortului prelungirilor, cum ar fi rotunjirea umerilor sau ieșirea gâtului în față, este o problemă la acest aparat și poate, de asemenea, tensiona articulația cotului dacă nu este utilizată corespunzător, spune Smith. Extensia de gantere deasupra capului, pe de altă parte, permite o postură și o aliniere mai bune a coloanei vertebrale, plus că activează mai mult nucleul.

hips sfaturi de pierdere în greutate în urdu grăsime arzător etanș

Ține-ți celălalt braț peste corp pentru echilibru. Întindeți-vă abdominalele și aduceți gantera în sus și spre centrul corpului. Coborâți-l încet înapoi în poziția inițială.

loestrina are o pierdere în greutate gluet xr pierdere în greutate

Repetați de 12 până la 15 ori pe fiecare braț. Mașinile de presat cu piept își folosesc propria linie de forță, care limitează gama de mișcare, spune Nutting.

  • 8 exerciții cu gantere care sunt mai eficiente decât aparatele de greutate - Sănătate -
  • Slăbiți cu pastile din America - Adolescenți inexplicabili pentru slăbit

Folosirea ganterelor necesită mai multă stabilitate musculară și permite o gamă mai mare de mișcare. Efectuarea unei apăsări pe gantere cu un singur braț maximizează și mai mult provocarea de bază, forțându-vă să vă stabilizați corpul în timp ce ridicați greutatea pe o singură parte. În loc de: Pec Deck Faceți: muste piept cu gantere Așezați-vă pe o bancă de exerciții cu spatele jessica smith își pierde greutatea și o ganteră în fiecare mână.

Aduceți greutățile împreună deasupra pieptului, cu palmele îndreptate unul către celălalt.

În cazul în care pentru a obține procentul meu de grăsime corporală măsurată

Ținând coatele ușor îndoite, coborâți greutățile în lateralul pieptului. Contractează-ți jessica smith își pierde greutatea și readuce încet greutățile în poziția inițială. În loc de: Mașina de vâslit așezată Faceți: rânduri cu gantere cu un pierdere în greutate midlothian va braț Așezați un genunchi și mâna cu aceeași parte pe o bancă pentru sprijin și asigurați-vă că spatele este plat și paralel cu solul.

Poziționați piciorul în picioare ușor în spate și în lateral, apoi ridicați o ganteră cu mâna liberă.

filipina pierde în greutate stau în sus își pierde greutatea

Folosind o mișcare de canotaj lentă și controlată, trageți gantera în sus către coastele din acea parte, opriți-vă și reveniți încet înapoi la poziția inițială. Repetați de 12 până la 15 ori înainte de a schimba partea.

Dietele vedetelor și vedetelor - Vitamine

Când utilizați ambele brațe împreună pe mașină, activați brațul mai puternic pentru a prelua, dar evitați acest lucru cu rânduri de gantere cu un singur braț, care vă permit să vă consolidați partea mai slabă. În loc de: Mașina de ridicare a umărului Faceți: creșterea laterală a ganterelor Prindeți o ganteră în fiecare mână și stați cu palmele împreună în fața coapselor, cu coatele ușor îndoite. Ridicați brațele în sus și în afară până când coatele sunt la înălțimea umerilor.

Întrerupeți și reveniți la poziția de pornire. Efectuarea ridicărilor umerilor cu gantere vă permite să modificați mișcarea pentru a vă ușura articulația umărului, spune Nutting. Poziționarea lor puțin în fața umărului este, de asemenea, mai ușoară pe articulația umărului.

Interesantdiscuții