Durata somnului pentru pierderea în greutate. Cum afectează somnul supraponderalitatea?

durata somnului pentru pierderea în greutate

Slabit Atunci, când vine vorba de pierderea în greutate, alimentația sănătoasă și exercițiile fizice sunt, de obicei, considerate a fi cei doi factori cheie.

sfaturi de top pentru pierderea în greutate sănătoasă eric cressey fat pierdere

Cu toate acestea, odihna este un factor de stil de viață adesea neglijat, care joacă, de asemenea, un rol important. Durata de somn recomandată pentru adulți este de ore pe noapte, dar multe persoane dorm, adesea, mai puțin de atât.

meticii dana pentru pierderea de grăsimi pierderea în greutate după o răceală

Diverse cercetări au concluzionat, că o durată a somnului mai mică decât cea recomandată este corelată cu un procent de grăsime corporală mai mare și un risc crescut de obezitate. De obicei, obiectivul principal al pierderii în greutate este scăderea grăsimii corporale, păstrând în același timp cât mai multă masă musculară.

Cercetarile demonstreaza ca lipsa somnului este asociata cu modificari negative ale metabolismului.

Nerespectarea cantității optime de odihnă poate avea un efect negativ asupra acestora. Metabolismul, apetitul și somnul Există mai multe motive pentru care un somn neadecvat poate fi asociat cu o greutate corporală mai mare și poate afecta pierderea în greutate.

Acestea includ modificări ale metabolismului, apetitului și selecției alimentelor. Somnul influențează doi hormoni importanți - leptina și grelina, despre care se crede că sunt responsabili pentru senzația de foame.

lady boss fat burner recenzii website de ardere a grăsimilor

O durata somnului pentru pierderea în greutate mai mică de odihnă a fost asociată cu niveluri mai ridicate de grelină și niveluri mai mici de leptină. Această combinație poate crește pofta de mâncare a unei persoane, ceea ce face ca deficitul caloric, necesar pierderii în greutate, durata somnului pentru pierderea în greutate fie mai dificil de respectat și poate determina mâncatul în exces.

pierdere în greutate 41 de ani tcx fatburner 60 kapseln

Acest lucru înseamnă că, pe termen lung, privarea de somn poate duce la creșterea în greutate din cauza acestor modificări ale apetitului. Durata somnului influențează și metabolismul, în special metabolismul glucozei zahărului.

creșteți rata metabolică pentru a pierde în greutate cele mai reușite tehnici de pierdere în greutate

Persoanele care nu au un somn calitativ o perioadă lungă de timp, tind să aleagă alimente bogate în glucoză din cauza creșterii apetitului și a obiceiurilor alimentare și, astfel, capacitatea organismului de a procesa glucoza poate fi afectată.

Un exces de glucoză în organism poate fi transformat în acizi grași și depozitat sub formă de grăsime.

Complicaţiile Cât de multă greutate afectează calitatea somnului? Experții spun că trebuie să mergi la culcare de la 10 la Și acest lucru nu este lipsit de motiv!

Acestea se pot acumula pe termen lung având ca efect creșterea în greutate. Somnul este important pentru a pierde în greutate.

cum 2 pierde grăsimea toracică pierde greutatea les mills

Lipsa acestuia poate crește apetitul prin modificarea hormonală, poate determina alegerea unor alimente nesănătoase și influențează modul în care se pierde grăsimea corporală. Prin urmare, somnul trebuie considerat important alături de dietă și activitate fizică, ca parte a unui stil de viață sănătos.

  • Cât de multă greutate afectează calitatea somnului? - Complicaţiile
  • Totuși, somnul este, la rândul său, un factor important, după cum arată un studiu recent.
  • Legătura dintre obezitate și privarea de somn | Fundația Somn - Subiecte De Somn
  • Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei
  • Speranța pierderii în greutate tlc
  • Femeile de slăbire a femininelor

Interesantdiscuții