Cum vă așezați gleznele

Cum se întărește gleznele slabe

Cum să consolidați gleznele slabe

Mersul pe jos De obicei, medicii recomandă o perioadă de imobilizare după operația gleznei, în care oasele implicate, țesuturile conjunctive și mușchii se atrofiază sau devin mai mici și mai slabe. Se recomandă efectuarea de exerciții pentru a restabili flexibilitatea și forța după această perioadă.

pierdere în greutate ferăstrău

Cu toate acestea, consultați-vă medicul înainte de a începe un program de exerciții, pentru a vă asigura că sunteți gata și pentru a discuta care sunt exercițiile cele mai potrivite în circumstanțele dumneavoastră.

Pentru a efectua exercițiul, așezați-vă pe un scaun și extindeți piciorul rănit paralel cu podeaua. Extinde-ți glezna îndreptând degetele de la picioare înainte, apoi flexează-ți glezna deplasând degetele de la picioare înapoi spre corpul tău cât mai mult posibil.

pierderea în greutate la 31 de săptămâni gravidă

Țineți fiecare întindere timp de cel puțin cinci secunde. Efectuați exercițiul de până la 10 ori pe oră. Dacă purtați o distribuție, deși nu puteți efectua efectiv mișcările, apăsați-vă împotriva distribuției în ambele direcții pentru a vă lucra izometric musculatura.

Role pentru glezne Rolele gleznei ajută la restabilirea flexibilității și a gamei de mișcare.

  1. Cum se întărește gleznele slabe - Sănătate -
  2. Avertizări O gleznă dureroasă este adesea rezultatul supraîncărcării și al picioarelor obosite.
  3. La pachet Articulațiile și mușchii gleznei se confruntă cu uzură în fiecare zi, ceea ce poate afecta un timp.
  4. ГЛАВА 17 Дэвид Беккер ступил на раскаленные плиты площади Испании.
  5. Mâncăruri ieftine sănătoase pentru a pierde în greutate
  6. GLEZNE SLABE: EXERCIȚII, CAUZE, SIMPTOME ȘI TRATAMENT - SĂNĂTATE -
  7. Exerciții pentru gleznă după operație - Sănătate -
  8.  Нет, сэр.

Desenați 10 cercuri în sensul acelor de ceasornic, urmate de 10 cercuri în sens invers cum vă așezați gleznele de ceasornic. Faceți cercurile cât mai mari posibil, dar micșorați-le sau opriți-vă dacă simțiți durere. Completați mai multe repetări pe zi imediat după operație dacă nu trebuie să purtați o distribuție; în caz contrar, așteptați până când distribuția dvs.

Dacă trebuie să purtați o cizmă de protecție, scoateți-o de mai multe ori pe zi pentru a efectua exercițiul.

baletul va arde grăsimea

Puteți folosi benzi de rezistență pentru a întări mușchii care vă extind și vă flexează gleznele. Așezați-vă în picioare cu picioarele întinse înainte, tocurile pe podea și degetele de la picioare îndreptate în sus. Înfășurați mijlocul unei benzi de rezistență în jurul fundului piciorului rănit și țineți capetele aproape de talie.

Calmează durerea la gleznă

Extindeți gleznele pentru a întinde banda, apoi reveniți încet la poziția inițială și repetați. În al doilea rând, atașați un cum vă așezați gleznele al benzii la un obiect robust, la aproximativ 6 centimetri de podea. Legați celălalt capăt în jurul piciorului rănit și așezați-vă în aceeași poziție ca primul exercițiu, suficient de departe de obiect, astfel încât banda să fie încordată.

Începeți cu glezna întinsă, apoi trageți degetele de la picioare spre corp pentru a întinde banda.

La pachet Articulațiile gleznei și mușchii se confruntă cu o mare uzură în fiecare zi, ceea ce poate avea un efect negativ în timp. Gleznele slabe vă pot afecta echilibrul și vă pot crește riscul de entorse, ceea ce poate duce la instabilitate cronică.

Extindeți din nou piciorul, apoi repetați. Efectuați 30 de repetări ale fiecărui exercițiu, de două ori pe zi.

Exerciții pentru gleznă după operație

Mersul pe jos Începeți să mergeți imediat ce vă permite medicul. Vă va întări glezna și vă va îmbunătăți sănătatea cardiovasculară.

Set de exerciții ușoare pentru câștigarea mobilității gleznelor - ACTIVE LIFE THERAPY

Începeți prin a vă plimba prin casă, apoi în jurul blocului și continuați să măriți distanța progresiv în timp. Mergeți pe suprafețe stabile la început pentru a nu vă rula glezna sau aluneca.

Încercați să vă mișcați glezna printr-o gamă completă de mișcare pe măsură ce mergeți, extinzând-o pe măsură ce împingeți de la sol și flexând-o înainte ca călcâiul să lovească din nou pământul.

Înainte de a vă pregăti pentru un antrenament de corp inferior, trebuie să vă asigurați că puteți sta pe picioarele voastre sub dumneavoastră. Gleznele slabe și ticsite sunt un precursor simplu pentru multe tipuri diferite de răniri. Pentru a evita multe tipuri de rănire la picioare, efectuați antrenamentul proprioception cu rutina de întărire.

Interesantdiscuții