Cât de mult pierdeți în siguranță în siguranță pe săptămână. Câți kilograme poți pierde în siguranță pe lună?

cât de mult pierdeți în siguranță în siguranță pe săptămână povestiri de scădere în greutate de 2 luni

Câte calorii trebuie să ard pe zi pentru a pierde 10 kilograme? Acea ta în eamnă că va trebui ă ardeți mai mult decât mâncați, creând un defic Conţinut: Exercițiu Trebuie să ardeți în total Aceasta înseamnă că va trebui să ardeți mai mult decât mâncați, creând un deficit caloric.

cât de mult pierdeți în siguranță în siguranță pe săptămână greutatea pierde aplicațiile

Maximul pe care ar trebui să-l încercați să pierdeți în siguranță într-o săptămână este de 2 kilograme, ceea ce înseamnă că ați putea ajunge la greutatea țintă în aproximativ șase săptămâni.

Notează tot ceea ce mănânci, inclusiv gustări, pentru a afla exact cât consumi pe zi și ține evidența activității tale fizice. Crearea deficitului caloric De câte calorii are nevoie corpul tău depinde de vârsta și genul tău, precum și de nivelurile de activitate fizică.

cât de mult pierdeți în siguranță în siguranță pe săptămână ruben meerman pierdere în greutate

În general vorbind, veți dori să scădeați zilnic aportul de calorii cu de calorii pentru a pierde 10 kilograme în 10 săptămâni sau aproximativ de calorii pentru a pierde 10 kilograme în șase săptămâni. Un alt factor care poate afecta acest lucru este rata metabolică bazală sau BMR, care este rata pe care organismul o arde calorii atunci când este în repaus.

cât de mult pierdeți în siguranță în siguranță pe săptămână pierde huntingtonii în greutate

Puteți utiliza un calculator BMR online pentru a găsi acest număr. Întotdeauna consultați medicul înainte de a începe orice tip de program de dietă. Exercițiu Deficitul zilnic de calorii poate proveni dintr-o combinație de dietă și exerciții fizice; de exemplu, consumul cu de calorii mai puțin pe zi și arderea a de calorii prin exerciții fizice.

cât de mult pierdeți în siguranță în siguranță pe săptămână falafel pierderea de grăsime

Dacă cântăriți de kilograme, puteți arde aproximativ de calorii într-o oră de mers pe jos cu o viteză de 3,5 mile pe oră sau în 30 de minute de mers cu bicicleta la 12 mph sau înotând spatele.

Interesantdiscuții